באילו מקרים תקבלו פנסיית נכות?

קבלת פנסיית נכות תלויה במספר גורמים. ראשית כל, עליכם להשתתף בוועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי, שבה יבחנו את אחוזי הנכות שלכם והיכולת שלכם לתפקד בכוחות עצמכם. לאחר הבדיקה הזו שבה קבעו את מידת הנכות שלכם, תוכלו לקבל פיצויים בהתאם מביטוח לאומי.

אם אתם רוצים להגדיל את הסיכויים שלכם לקבל בדיוק את מה שמגיע לכם מהמדינה, אז יהיה כדאי לכם לפעול אך ורק בליווי של עורך דין מקצועי, שכן אנו מאמינים שזה יוכל לעשות את ההבדל בשבילכם ולעזור לכם לקבל החלטות שרק יעזרו לכם לאורך כל הדרך עם ההתנהלות שלכם מול הביטוח הלאומי.

תבחרו בעורך דין שמתמחה בביטוח לאומי

בכדי שלא תגיעו למצב שבו אתם נשארים מאחור מבחינת היכולת שלכם לקבל בהצלחה את מה שמגיע לכם מביטוח לאומי, יהיה כדאי לכם לחשוב לעומק על מה שאתם בוחרים לעשות בעניין הזה ורק לאחר מכן לקבל את ההחלטות שלכם. אנו בטוחים שרק כך תוכלו להיות הרבה יותר מרוצים עם כל מה שתבחרו לעשות וזה פשוט יעשה את ההבדל.

תחשבו היטב על הדרך שבה אתם מקבלים את ההחלטות שלכם ותזכרו שאם אתם כבר מצויים במצב שבו אתם מקבלים פיצוי, אז לפחות תמצו את ההליכים בצורה כזו שיהיה לכם ברור שאתם מקבלים בדיוק את מה שמגיע לכם ולא פחות מזה.

הופכים את ההתנהלות לקלה יותר

כאשר אתם בוחרים לשתף פעולה עם עורך דין שיודע בדיוק מה לעשות, כמובן שכל ההתנהלות השוטפת שלכם בקבלת פנסיית נכות תוכל להפוך להיות הרבה יותר פשוטה. כך שאתם לא צריכים להטריד את עצמכם עם דברים שאתם לא כל כך בטוחים לגביהם בכלל.

תתחילו בכך שתתייעצו עם מספר עורכי דין שמציעים את השירותים שלהם באזור שלכם. זה יעזור לכם לגבש החלטה ולהבין טוב יותר מהי נקודת המוצא שלכם לקראת ההתנהלות מול הביטוח הלאומי. כך תוכלו לפעול בצורה הרבה יותר מסודרת ולהבין בדיוק מה לעשות צעד אחר צעד, על מנת ליהנות מכל מה שתעשו לאורך כל הדרך.

משרד עורכי דין פייפר כהן מטפל בכל הנוגע לאובדן כושר עבודה, תאונות עבודה ותביעת נכות למידע נוסף לחצו כאן

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדוע בית הדין הפלילי בהאג נגד מדינת ישראל
הסיבה המשמעותית ביותר שמובילה לכך שבית הדין הפלילי בהאג נוטה לקבל החלטות אנטי ישראליות טמונה בכך...
קרא עוד »
מאי 02, 2019
עו"ד תאונות עבודה – מתי אנחנו ניעזר בו
כמעט מדי יום, אנחנו יכולים לשמוע ולקרוא על אנשים שעוברים תאונות עבודה. בדרך כלל, אל התקשורת מגיעות אך...
קרא עוד »
מאי 14, 2020
מוצרי ריגול: מי צריך את זה?
פעם היינו רגילים לראות מרגלים רק בסרטים, אבל בעידן של היום כל אדם יכול להיות בין רגע למרגל, עם מרגלים...
קרא עוד »
אוק 20, 2019