בניית אתרים ייעודיים לעורכי דין

בניית אתרים ייעודיים לעורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

עורכי דין מנהלים את העניינים המשפטיים עבור הלקוחות שלהם, אך במקביל הם מנהלים כלכלית את העסק שלהם. כדי ליצור עסק משגשג המורכב מלקוחות רבים, עורך הדין פונה לבונה אתרים כדי שיבצע בניית אתרים תדמיתיים עבורו.

חשיבותם של בניית אתרים לעסקים היא רבה מאד ולכן הם ממוקמים בראש סולם העדיפויות של כל עסק ללא קשר לתחום העיסוק שלו. המטרה היא שהאתר הרשמי של עורך הדין ייחשף באופן מקסימלי וכך עם הזמן יצטרפו לקוחות חדשים שהתרשמו מהמקצועיות של המשרד הספציפי. צעד זה יוביל להגדלה בהכנסות של המשרד.

בניית אתרים

כדי שאתר אינטרנט יתפוס את העין של לקוח פוטנציאלי, הוא חייב לבדל את עצמו, להיראות שונה ומעוצב באופן מעורר השראה בגוונים יפהפיים. בנוסף לכך, חשוב שיהיה בו חומר מקצועי אשר ירתק את הלקוח וכך הוא יעיין במאמר אחד, יקרא מאמר נוסף ולאחר מכן יצלול פנימה לתוך האתר המסקרן.

כדי להגיע לכך יש לבחור עסק רציני ומקצועי ביותר אשר עוסק בתחום בניית אתרים. הלקוח יסביר לבונה האתרים על המשרד שלו לעריכת דין באילו תחומים הוא עוסק, מה מבדל אותו ממשרדים אחרים, מהי הגישה המשפטית שלהם, צרור סיפורי הצלחה בבתי משפט ועוד.

בהתאם למידע זה, בונה האתרים יבנה אתר שיצור חווית משתמש לכל גולש, תוך שימוש מיתוג עסקי בהתאם לשפה הממותגת של העסק, שימוש ב – UX/UI עיצוב מכובד וסולידי בכל המרחב.

כדי להשאיר את הגולש באתר התדמיתי, מוסיפים לו כמה קטגוריות רלוונטיות כמו מידע על הצוות המקצועי של המשרד, הרזומה של כל אחד מהם, פסקי דין מהותיים שבהם התקבלה הבקשה של עורכי הדין של המשרד והשופט הכריע לטובת הלקוח של המשרד ועוד.

מלאכת בניית אתרים, אינה עניין של מה בכך. היא כרוכה בהרבה עניין, בגימיקים מסקרנים, הרבה תוכן מעמיק ופרסום חוקים ותקנות בנישות מסוימות.

מאפייני קהל

הצלחה של האתר נמדדת בכמה פרמטרים שמשיגים אותם באמצעות קידום אורגני כמו, כמות הגולשים הנכנסים לאתר, הדרוג שמעניק גוגל לאתר ואם הוא מקדם אותו בסולם הדירוג למקום הראשון, או לאחד המקומות הראשונים.

כדי להגיע לפלח השוק שמחפש שירותי עריכת דין בתחום העיסוק הספציפי כמו לדוגמה דיני עבודה מקרקעין או גירושין, יש לבצע ניתוח של השוק ולסווג את קהל היעד. בהתאם לכך ממקדים את הפרסום לנישה הרלוונטית ביותר, באמצעות קידום ממומן או קמפיין פרסומי התואם את ההגדרות של פלח השוק, שיוביל אליו את גולשי הרשתות החברתיות.

התוצאות של כל אפיקי הפרסום הם לידים, פרטים של אנשים אשר זקוקים בתקופה הקרובה לשירותי עריכת דין באחד התחומים הללו. טיפול בלידים הללו הוא נושא אקוטי, כדי לנצל את האפקטיביות של קליטת הלקוחות שפנו באמצעות האתר או הרשתות החברתיות ולזמן אותם לשיחה למשרד או לתת להם ייעוץ ראשוני בטלפון ולקדם את התהליך.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 מקרים בהם חובה לקבל ייעוץ של עורך דין תעבורה
המצב בכבישים במדינת ישראל לא טוב בכלל! יש לא מעט אנשים שנוהגים בנהיגה במהירות מופרזת יש נהגים אשר...
קרא עוד »
אפר 05, 2021
עורך דין סכסוכי שכנים, היכן לקרוא המלצות והצלחות
סכסוכי שכנים הם לא תמיד שחור ולבן, ולכן חשוב שיהיה מישהו שמבין את הניואנס הזה כשאתה צריך עזרה בפתרון...
קרא עוד »
פבר 25, 2023
תביעת סיעוד
תביעת סיעוד היא ערוץ משפטי פרטי חיוני מאד למבוטחי חברת הביטוח הפרטיות. אם יש לכם ביטוח סיעודי מחשש...
קרא עוד »
אוק 20, 2021