עו"ד תמ"א 38 – קווים לדמותו

עו"ד תמ"א 38

מתכוונים לבחור בשירותיו של עו"ד תמ"א 38, אך עדיין לא ברור לכם מהם הדברים שאתם צריכים לבדוק על מנת להבטיח שאתם אכן בוחרים באיש מקצוע שיוכל לספק לכם שירות יוצא מן הכלל? זה הרבה יותר פשוט מכפי שנדמה לכם, וכל שנדרש מכם זה לבדוק מספר דברים פשוטים שיוכלו לעזור לכם לבחור נכון ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר.

  • האם יש לו ניסיון עם תמ"א 38? – השאלה הראשונה והמרכזית שאתם צריכים לבדוק היא האם לעורך הדין שבו אתם מתכוונים לבחור בכלל יש ניסיון בעבודות תמ"א 38. כך תוכלו להבין טוב יותר עד כמה הוא מסוגל לבצע את העבודה שלו כשורה.
  • התמחות ספציפית בתחום – תעשו לעצמכם טובה ותמנעו מבחירה בעורך דין שמציע את שירותיו במגוון רחב של תחומים משפטיים. כאשר אתם בוחרים מומחה בתחום תמ"א 38, זה יוכל לחסוך לכם זמן רב ולאפשר לכם להיות בטוחים שתקבלו שירות מצוין.
  • תבדקו את העלות – לכל עורך דין יש את העלויות שלו, כך שכמובן שיהיה עליכם לבדוק בין היתר גם את העלויות שעורכי הדין השונים גובים. זה יוכל לעזור לכם לקבל החלטה הרבה יותר אחראית ולהוציא סכום כספי משתלם בעבור השירות.
  • התייעצות ראשונית – לפני שתבחרו בשירותים של כל עורך דין, נמליץ להתייעץ ולשמוע על הניסיון וההתמחות שלו. מעבר לכך, תוכלו לראות האם הוא מתאים לשירות הספציפי שאתם מחפשים ועד כמה הוא מספק לכם את המענה שאתם מחפשים.

בחירה של עורך דין מתאים לפרויקט שלכם באתר https://mgr-law.co.il זה ללא ספק צעד קריטי שעליכם להביא בחשבון אם חשוב לכם לוודא שאתם הולכים בדרך הבטוחה על מנת לממש את כל המטרות שלכם. כך שזה ללא ספק יהיה חשוב מאוד לבחור את האדם הנכון.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך מגישים תובענה ייצוגית?
הגשת תביעה ייצוגית, כמו במקרים של תאונות בבית ספר, מתבצעת בדומה להגשת כתב תביעה רגיל – מגישים כתב...
קרא עוד »
יול 10, 2019
עורך דין בחיפה והצפון
עורך דין הוא איש מקצוע הרלוונטי עבור מגוון רחב של צרכים. מדי יום ביומו אנשים זקוקים לשירותיו של עורך...
קרא עוד »
נוב 29, 2020
עורך דין פלילי ברמת גן יש רק אחד!
רבים מתמררים על העובדה כי בכדי להיות עורך דין אתה צריך לעבור בחינות לשכה. אך נראה כי יש היגיון רב...
קרא עוד »
אוק 31, 2018