נוטריון לספרדית – למה לנו לשכור עורך דין נוטריון?

נוטריון לספרדית

בעשור האחרון קיימת עליה משמעותית לבקשת דרכון זר על ידי אזרחים ישראליים עבור מדינות ששייכות לאיחוד האירופאי. למעשה, המסמך הנדרש מחייב את אותה המדינה המבוקשת (פורטוגל או ספרד לצורך העניין) ולכן זאת בעצם הסיבה העיקרית לאימות ולתרגום לשפה הספרדים.

אין ספק שמדובר בצעד חכם כאשר אתם מחליטים לשכור עורך דין שההתמחות שלו היא בתחום נוטריון לספרדית אבל כדאי לוודא שאכן מדובר במשרד שעורכי הדין בו הוסמכו לעסוק כעורכי דין נוטריונים על ידי לשכת עורכי הדין ועל ידי משרד המשפטים.

מי באמת זקוק לשירות הזה?

המסמכים החייבים תרגום משפת המקור לצורך אימות הם מסמכים שהסיבה אליהם היא שירות של עורכי דין נוטריון לשפה הספרדית. בארצות הברית השפה הנדרשת היא בעיקר ספרדית כי זאת שפה שמדוברת בהמון מקומות ונדרשת בהרבה מסמכים לתרגום, אימות ואישור.

הרבה מצבים בין נתבעים לתובעים בבית המשפט גורמים לסיטואציה הזאת שבה יש דרישה להציג מסמכים מסוימים הרשומים בשפה כלשהי (לצורך העניין במקרה הזה, ספרדית), כדי שאפשר יהיה ליישם את האפשרות לשכור את שירותיו של עורך דין שמתמחה בנושא נוטריון לספרדית אשר לו יש את היכולת לאמת מסמכים ספציפיים על פי דרישה ולהפוך אותם למסמכים שקבילים בבית המשפט בצורה ראויה להצגה.

המסמך אותו נדרש להגיש גם במדינות בחוץ לארץ, הוא מסמך המחויב על פי אמנת האג להצגת חותמת של משרד החוץ הישראלי הנקראת אפוסטיל. מסמך מסוג זה מחוייב בשירות נוטריון לספרדית שלמעשה מקל על התהליך ומזרז אותו.

שירותי נוטריון כמה זה חשוב לכם?

אותם עורכי הדין אשר אותם אתם מחפשים למטרת ביצוע פעולה נוטריונית הינם עורכי דין בעל וותק של מעל 10 שנים בתחום עריכת הדין, רק כך הם זכאים למעשה לגשת למבחן של לשכת עורכי הדין ומשרד המשפטים ויכול לקבל הסמכה פורמלית לעסוק כעורך דין נוטריון. ברגע שמקבל את ההסמכה יכול לאמת, לאשר ולתרגם מסמכים  מסוימים שנדרשים על מנת שיהפכו למסמכים שקבילים בבתי המשפט.

עורך דין אשר הוסמך לעסוק גם כעורך דין נוטריון לספרדית ולו היכולת והאפשרות לבצע הליך של טפסים שחתומים על ידי נוטריון מחויב לעבור את המבחן מטעם משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין. ללא המבחן לא יוכל לשמש כעורך דין נוטריון. מומלץ ואף כדאי לוודא את הסמכת עורך הדין על מנת שתדעו ששכרתם את האדם המתאים לבצע את התהליך.

לכשמסתיים תהליך זה מקיימים החתמת חותמת נוטריון בה ניתן לצפות בשם המלא של העורך דין אשר מלווה אתכם וגם את מספר הרשיון שלו. עלות עבור שירות נוטריון לספרדית או עבור שפות אחרות נדרשות מתואמת על ידי הלשכה וזאת הסיבה שהסכומים לא נפרדים מהתשלום אשר לקוחות משלמים עבור תרגומים של מסמכים ספציפיים נדרשים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טוען רבני: התובנה המקיפה שחיפשת
בשטיחים המורכבים של ההליכים המשפטיים היהודיים, מופיעה דמות אחת בולטת אך נותרה קצת חידתית בעיני רבים:...
קרא עוד »
אוג 24, 2023
פטור ממס הכנסה
מס הכנסה הוא מס ישיר שהממשלה גובה על הכנסת אזרחיה. חוק מס הכנסה, מחייב את הממשלה לגבות מס זה. הממשלה...
קרא עוד »
פבר 01, 2022
גישור לפני גירושין
גישור, הוא דרך לפתור סכסוכים בין אנשים בכלל ובני זוג בעיקר. דרך זו, בדרך כלל, מקלה על האנשים המתדיינים...
קרא עוד »
ינו 10, 2021