עורך דין נהיגה בשכרות – 3 דרכים בהם יצליח להקל בעונש

בילוי באירוע משפחתי או בבר יכול להיות משהו ממש שמח וכיף, אך כשהאירוע מסתיים ואתם בדרך הביתה, כמות האלכוהול והכוסות ששתיתם לא בדיוק נמצא בראש מעייניכם, אך כידוע נהיגה בשכרות היא אחת מעבירות התנועה החמורות ביותר, בנוסף לסכנה הגדולה לכל משתמשי הכביש והולכי הרגל, בסביבתו של הנהג השיכור. פעמים רבות שומעים על אסונות קשים, כתוצאה מנהיגה בשכרות. ואפילו אם לא קרה אסון, אבל תמיד שוטר יכול לארוב לכם בכל פינה, על מנת לערוך בדיקת ינשוף, ואז אתם בצרות.

בחוק נהיגה בשכרות, מוגדר בצורה ברורה, מהו שיכור לפי עיני החוק. נהג ששתה משקה משכר מכל סוג שהוא בעת נהיגה. כמות השתייה לכאורה אינה משנה. כמו כן נהג שנמצא בגופו סם מסוכן וכפי שנקבע בחוק. גם סמים רפואיים, נכללים בשם סמים לעניין נהיגה בשכרות. בנוסף גם אדם שנמצא בגופו כמות אלכוהול הגבוהה מהמותר וכן, נהג שנמצא נתון תחת השפעה של סם מסוכן או כל חומר משכר ובלבד שבמעבדה לא גילו כי ריכוז האלכוהול בדמו, נמצא מתחת לסף שנקבע בתקנות.

עורך דין נהיגה בשכרות – 3 דרכים בהם יצליח להקל בעונש

אז אם בכל זאת יצאתם לדרך כשאתם שרויים בשכרות, והדוח תפס אתכם באמצע הדרך, לא מוכנים. עליכם לפנות לעורך דין לנהיגה בשכרות, על מנת שיעזור לכם להיחלץ מהבור שנקלעתם אליו. הנה 3 דרכים בהם יצליח עורך דין נהיגה בשכרות, להקל בעונש.

  1. בית המשפט יכול להתחשב בנהג בעל עבר תעבורתי נקי, או בנהג שרכבו משמש לו לפרנסתו.
  2. כשהנאשם הוא אדם התורם לקהילה יום יום והמעידה הייתה קטנה וחד פעמית.

כאשר קיים שילוב של מינון יחסית נמוך של אלכוהול ונסיבות אישיות גם אז בית המשפט יתחשב במצבו ויקל את העונש למידע בנושא נהיגה בשכרות פעם שנייה

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תביעות סיעוד – מה זה בעצם
אחד המצבים הקשים ביותר שאנחנו יכולים לעמוד בפניהם, הוא מצב בו ההורים שלנו או קרובי משפחה אחרים מגיעים...
קרא עוד »
פבר 19, 2020
על נהיגה בקלות ראש ושלילת רישיון
ברחבי הארץ ניתן למצוא היום לא מעט נהגים שבחרו לנהוג שיכורים או בצורה חסרת אחריות אחרת וכתוצאה מכך...
קרא עוד »
פבר 09, 2021
הקפאת הליכים – מתי הולכים על זה?
הקפאת הליכים הינו שלב בו חברה שהגיעה למצב של חדלות פרעון מקבלת הגנה מפני הנושים שלה. וזאת כדי לתת לה...
קרא עוד »
יונ 13, 2020