איך קובעים תור לדרכון אמריקאי?
הנפקת דרכון אמריקאי, זה לא התהליך הכי פשוט שעברתם, אז התכוננו להרבה בירוקרטיה. אם אתם רוצים לעבור את התהליך כולו מהר ככל האפשר, ביעילות ובזריזות, אתם במקום הנכון. בשורות הבאות נעזור לכם לבצע את הליך קביעת התור והזמנת הדרכון בצורה מסודרת ומהירה.
הצעד הראשון אולי ישמע לכם פשוט, אך גם אליו כדאי שתכינו את עצמכם כי זה לא יהיה כל כך קל. בכדי להנפיק דרכן תצטרכו לקבוע תור באחת משגרירויות ארה"ב בירושלים או בתל אביב. חשוב מאוד: לא ניתן לקבוע תור טלפונית אלא אך ורק דרך האתר או הדואר.
בנוסף, אם אתם רוצים להנפיק כמה דרכונים יחד לכמה בני משפחה עליכם לקבוע תור מיוחד לכל אחד מהם בנפרד ולא תוכלו לקבוע תור אחד ולבוא עם כל המשפחה. כלומר אם אתם צריכים להנפיק 5 דרכונים, עליכם לקבוע 5 תורים.
כאמור, הפגישה נקבעת בדואר או באתר, לאחר קביעת התור תקבלו אישור מודפס על מועד הפגישה, שם גם תוכלו למצוא את כל המידע שתצטרכו ואת הסיסמא שלכם שתסייע לכם בביצוע שינויים. להמשך קריאה אודות קביעת תור לדרכון אמריקאי
טפסים
לפני ההגעה לפגישה שלכם, כדאי לקרוא בקפידה ובדקדוק את כל ההוראות המודפסות על האישור. לא כדאי לכם להתחכם ולנסות להביא אתכם דברים שאסורים, כי לא יכניסו אתכם ותידחו למועד מאוחר יותר משמעותית.
ישנה רשימת פריטים שהכנסתם לשגרירות אסורה בהחלט ובכדי להימנע מעיכובים וחיפושים מיותרים בכניסה, פשוט אל תביאו אותם אתכם. כמו כן, חשוב מאוד להקפיד על הגעה בשעה מדויקת ולא לאחר מהזמן שנקבע עבורכם. איחור של חצי שעה או יותר, יגרום לביטול התור מה שגם יגרום לדחיית התור להנפקת הדרכון, את הדרכון תקבלו בתיבת הדואר שלכם עד 4 שבועות. למידע נוסף הלשכה למנהל אמריקאי